MONVISO SERVICE S.R.L.

Renault Trucks dealers at GENOLA (CN), Italy

Via Monviso 30
12040 GENOLA (CN)
4.2 / 5
137 прегледи од Google

Часови на прием


Понеделник 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Вторник 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Среда 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Четврток 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Петок 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Сабота 08:00 / 12:00
Недела -

Truck service and repair
Truck service and repair
Driver Facilities
Driver Facilities



4.2 / 5
137 рецензии
Поднеси преглед
13 April 2025 Guglielmo Forzato
Се согласувам со она што го читав за квалитетот на нивниот тост неодамна. Сепак, прочитав и дека компанијата не одговара на поплаките на клиентите. Овој став ми е невкусен. Сега ќе испратам е-пошта до службата за корисници и ќе видам дали се заинтересирани. Ако не одговорат, ќе го спомнам ова во прегледите и потоа ќе им се заблагодарам со купување на друг производ од конкурент, кој сега стана сличен и поевтин.
6 March 2025 Simeona Pellicci
За жал, бисквитите „Gusto è“ без шеќер ги откривме во болнички амбиент. Бидејќи тие не се достапни во големите трговци на мало, решивме да ја контактираме фабриката бидејќи тие беа навистина неопходни за нашата исхрана. Ги нарачавме и плативме на 19 февруари со инстант банкарски трансфер. По неколку дена, сè уште не добивме испорака, ниту пак добивме одговор на нашите различни мејлови. Затоа ја контактиравме службата за корисници, која ни кажа да се јавиме во Верона. Се јавивме двапати, и во двата наврати, и девојката и г-ѓа Патриција беа крајно груби и неучтиви, и целосно немаа емпатија со оглед на ситуацијата. Бисквитите пристигнаа на 5 март. Не се жалам на квалитетот на производот, туку на имиџот на брендот што компанијата се обидува да го прикаже - навистина страшно.
10 February 2024 simone setti
Дури и кога неодамна купив бисквити со 4 зрна (здрави бисквити), ги најдов сите распарчени, и покрај тоа што пакувањето и внатрешното пакување се во совршена состојба. Им пишав на нивната служба за корисници, а тие не се ни потрудија да одговорат. Смешно!
27 October 2023 Rosalba Chiesa
Одам 2/3 пати годишно да се снабдам со лебници со малку натриум, за мене и за моите стари купувам само оригинал затоа што понекогаш имаат и „малчиуси“ (втор избор) ама според мене треба да ги фрлат, срамота е да продаваат лебови така, за неколку центи разлика. И персоналот е безобразен, услуга ви прават муштериите, а не вие ​​ние... запаметете го ова !!!!!!!
30 July 2022 Isabella Maino
Јас сум редовен потрошувач на бисквитите без шеќер, но морам да се пожалам дека во последно време, дури и кога се пакувани и складирани во цврста кутија, бисквитите отсекогаш се распаѓале, практично не се јадат. Се надевам дека оваа критика ќе биде конструктивна за вас, помагајќи ви да се справите со проблемот што сега се повторува со секој купен пакет.