Izveštaj

Дизајн: револуција на електрични камиони

ELEKTROMOBILNOST

ZELENE ENERGIJE

4min
Meeting with the design team, with a 3D truck on a screen

Пол Дејнтри е директор за дизајн во Renault Trucks. Со својот тим од 20 лица, тој замислува и предвидува како ќе изгледаат утрешните електрични камиони. Револуционерен не само во својот изглед, туку и во неговата архитектура, HDD Express означува чист раскин со минатото преку дизајнот што ги става поврзувањето, опсегот и еко-акредитивите на прво место.

„Се приклучив на Renault Trucks France како главен дизајнер на ентериер во Лион Сен-Прист во септември 2006 година. Оттогаш - па дури и пред тоа кога бев со Volvo Trucks Северна Америка и Nissan Motors - Отсекогаш сум бил убеден дека дизајнот на камионот нема ништо заедничко со дизајнот на автомобилот. Камионот е работна алатка, а не избор на начин на живот. И тоа е перспективата од која треба да гледате.

 

Ги дизајнирам електричните камиони од 2030 година

Убеден сум дека структурата на денешниот електричен камион е целосно застарена, бидејќи е премногу блиску моделирана на онаа на камионите со конвенционален погон од минатото. Не може да ги искористи сите можности што ги нудат технологиите за е-мобилност и компактната големина на најновите батерии. Така, мојот тим и јас почнавме со празен лист кога тргнавме да го замислиме електричниот камион од 2030 година целосно без ограничувања. Како резултат на тоа, HDD Express е целосно нов архитектонски концепт за урбана е-мобилност. Нема апсолутно ништо заедничко со кој било традиционален камион!

hdd express

 

Сметавме дека тоа е за замислување одговор што ќе се раскине со она што го знаеме и го имаме денес, но оној што е прилагоден на идните потреби на градовите за дистрибуција и испорака на стоки. Нашиот одговор даде приоритет не само на поврзувањето, опсегот и еколошките акредитиви, туку и безбедноста на возачите на испорака, нивната удобност и удобноста на локалните жители.

 

Без загадување, тивки и безбедни ноќни испораки

Наместо да ги лоцираме влечните батерии на предниот дел на возилото, како што е случајот со денешната шасија, се прашувавме дали би било можно да се дистрибуира електричната влечна сила низ целата должина на ова ново возило. Така, сега, HDD Express има особено компактен модул за влечење и управување. Ова му овозможува на возачот да користи систем од типот Segway®. Нема физичка врска со приколката или приколките, кои се без возач. Подот на секоја приколка содржи батерии доволно моќни за транспорт на стоки - 100% автономно - во автоматизирани магацини.

Убеден сум дека овој принцип на приколка без возач - приколки кои не се физички поврзани со влечната единица - ќе се развие во текот на следната деценија. Обезбедува ефективен одговор на големата побарувачка од урбаните центри кои сакаат тивки, незагадувачки и безбедни возила за ноќни испораки со највисок можен степен на автоматизација..

Планот е HDD Express на крајот да ги замени камионите што носат товар од 3,5 до 10 метрички тони - во зависност од бројот на приколки поврзани со модулот на тракторот - но концептот на крајот би можел да се прилагоди за справување со поголеми товари. Но, без оглед на крајниот исход, го прегледавме концептот на возилото на повеќе од 400 клиенти на Renault Trucks во 2019 година, и секој од нив беше ентузијаст за тоа..

Можам да ви ветам дека не сме готови во истражувањето на сите можности за е-мобилност за урбани средини!”

 

Bio

Пол Дејнтри е дипломиран на Универзитетот во Лидс. Откако дипломирал за дизајн на производи во 1996 година, Пол ја започнал својата кариера во автомобилската индустрија и никогаш не ја напуштил. Пред да се приклучи на Renault Trucks Design Hall во 2006 година, тој претходно работеше во Nissan Motors и Volvo Trucks. Тој е дизајнер зад гамата T, C и K претставени во 2013 година. Тој беше назначен за директор за дизајн во Renault Trucks во март 2019 година.

Paul Daintree
Set canonical URL
Off