Svedočanstvo

Групацијата Деланши усвојува електрични камиони од Renault Trucks

DISTRIBUCIJA

ELEKTROMOBILNOST

4min
Renault Trucks D Z.E. Delanchy

Брижит Деланши е извршен директор на овој семеен бизнис кој е основан во Лориен во 1968 година, а сега обезбедува национална покриеност со 3.200 вработени и 1.000 возила на патиштата. Бескомпромисно посветена на одржливиот развој и заштитата на животната средина, таа повторно користи електрични камиони од Renault Trucks и многу гледа кон иднината. Еве ја приказната со зборовите на самите Брижит.

Renault Trucks Z.E Delanchy Illustration

„Ја сакам мојата работа! Управување со логистичките текови, особено кога станува збор за свежи производи за испорака во рок од 24 часа. Ова бара не само ефикасност и неверојатно внимание на деталите, туку и реален однос кон иновациите. Кога решивме да купиме прототип на електричен камион од Renault Trucks во 2017 година, бев целосно свесен дека она што всушност го правам е инвестирање во иднината. Тоа 100% електрично и тивко возило сè уште заработува за живот во и околу Лион. Секоја вечер доставува до Halles Paul Bocuse во Лион со морска храна фатена претходниот ден во Лориен и транспортирана со нашите „класични“ камиони-ладилници.

Нормално, решивме да го надградиме овој успех со купување на второ електрично возило - Renault Trucks D Z.E.  да му служи на Париз од меѓународниот пазар на големо на Рунгис. Оваа инвестиција, освен дополнувањето на нашата флота возила, е дел од нашата стратегија за одржлив развој и нашата енергетска транзиција започна во 2016 година, во исто време кога станавме партнери на Energy Observer, чија мисија е да ја обиколува земјината топка во шестгодишен период преку генерирање и користење сопствена моќност и испуштање нула стакленички гасови или фини честички.

Обезбедување на енергетска транзиција на транспортната индустрија на дневна основа

Покрај ова партнерство со Energy Observer, со нетрпение го очекувам првиот камион со водород. Татко ми Џозеф, кој ја започна компанијата во 1968 година со еден од првите камиони Saviem, секогаш веруваше во водород. Ја носам семејната традиција на некој начин! Моја голема гордост е што активно придонесувам за енергетската транзиција на транспортот. Во Деланши, ова го правиме во пракса со нашите два електрични камиони на Renault Trucks во оптек секоја вечер во Лион и Париз. Не се сомневам дека ова е решение за иднината и дека ќе стане широко распространето.

 

На краток рок, се надевам дека ќе можам да воведам неколку нови електрични камиони на Рено во нашата флота < span>за да се обезбеди испорака на големите градови што ги опслужуваме во Франција - Париз, Лион, Марсеј, Бордо, Тулуз, Анеси итн. - да не зборуваме за, Италија и Шпанија каде што сме и ние присутни.

Всушност, може лесно да ни требаат околу 20 електрични камиони во 2021 година! Но, без разлика на бројот, јас ќе останам верен на Рено камионите. Нивниот тим избра да работи со нас на нивната авантура. Тие отсекогаш биле покрај нас во функционирањето на нашиот прототип како наш прв деловен модел. И лично, горд сум што придонесов малку за индустрискиот успех на ова возило.

Испорака на пат на обврските за ООП

Со изборот да користиме урбани електрични камиони, ние всушност ги исполнуваме обврските за ООП преземени од Delanchy Group. Не само што ги намалуваме нашите CO2 азотни оксиди (NOx) и емисиите на фини честички, туку ја подобруваме и ефикасноста и < span>подобрување на нашиот корпоративен имиџ. Фактот што нашите електрични камиони се толку тивки ни овозможува да испорачаме ноќе, без прекин на ладниот ланец и без никаква штета на околината или на жителите. span>

 

Покрај тоа, нашиот < span>возачите се особено горди што возат електрични камиони и многу лесно го направија преминот од дизел возила. Велат дека ракувањето е исклучително едноставно, иако отсуството на бучава е малку изненадувачки на почетокот.  На крај, овие камиони - кои правете дневни кругови повеќе од 60 милји независно - бара < /span>помалку одржување од нивниот еквивалент на термички мотор. Ова е точка што треба да се земе предвид при пресметување на вкупните трошоци за сопственост на овие возила со текот на времето.