Svedočanstvo

Feldschlösschen: Од 2013 година нашите електрични камиони ни даваат конкурентна предност

DISTRIBUCIJA

ELEKTROMOBILNOST

4min
Renault Trucks D Z.E. Carlsberg

Томас Сталдер е потпретседател на синџирот за снабдување со клиенти во подружницата на Carlsberg Group Feldschlösschen, најголемата пиварница и снабдувач на пијалоци во Швајцарија. Во своето интервју, тој го нагласува стратешкиот придонес на електричните камиони за јаглеродно неутрална логистика .

Renault Trucks D ZE Illustration Carlsberg Feldschlösschen

 

Дали можете да ја претставите вашата компанија и нејзиниот пазар?<. /span> Основана во 1876 година од Теофил Ронигер и Матијас Витрих, Фелдшлошен е лидер на пазарот во Швајцарија повеќе од 120 години. Вработува 1.200 вработени на 21 различна локација низ Швајцарија. Ние подготвуваме пиво во два производни центри: Рајнфелден и Сион. Ние произведуваме безалкохолни пијалоци и флаширана минерална вода во Резунс. Пазарот на пиво во Швајцарија е стабилен, но бројот на пивари постојано расте. Имаме најголем број пиварници по глава на население во светот. Така, пазарот е многу конкурентен.

 

Вашата компанија е посветена на заштитата на животната средина. Кои се нејзините главни достигнувања на тоа поле?  Со нашата програма „Заедно кон нула“, поставивме амбициозни цели во четири клучни области: јаглероден отпечаток, отпад од вода, одговорно пиење и индустриски несреќи. Во областа на јаглеродниот отпечаток, го зголемивме нашиот удел на самопроизведена обновлива енергија во изминатата година од 50% на 66%. Ова е можно преку искористување на биогасот од нашите сопствени операции, како и употребата на алкохол од производството на пиво без алкохол, кое го користиме за создавање топлина.

 

Она што ве прави особено горд во врска со вашата професионална и лична вклученост во заштитата на животната средина? Пивото е природен производ. Ние ги добиваме нашите суровини директно од природни извори и, следствено, отсекогаш сме имале блиски односи со животната средина. Заштитата на животната средина е главна тема за нас веќе неколку децении. Поставивме јасни цели, се претплативме на Парискиот климатски договор и планираме да бидеме јаглеродни неутрални до 2030 година. Идентификувавме бројни мерки кои ќе ни помогнат да го намалиме нашето влијание на нула преку нашите сопствени напори.

Горд сум што направивме уште еден важен чекор на патот кон јаглеродно неутрална логистика со купување на електрични камиони . За овој чекор се подготвуваме неколку години. Уште во 2008 година го воведовме првиот е-возилен возен парк за испораки на клиентите. Ние постојано ги користевме железниците како дел од нашата логистичка мрежа. Но, јас сум исто така горд на уделот во производството на обновлива енергија од нашиот сопствен бизнис кој сега достигна 66%, делумно преку употребата на алкохол од пиво без алкохол.

И јас лично сум посветен на намалување на мојот отпечаток на CO2 колку што е можно повеќе. Живеам на енергетски ефикасен начин без употреба на фосилни горива, произведувам електрична енергија во мојот дом како сам снабдувач и користиме електричен автомобил за кратки патувања што работи на нашата домашна електрична енергија.

Каква улога играат електричните камиони во политиката за испорака без јаглерод  на Carlsberg групата и Feldschlösschen? Електричните камиони се голем придонес кон нашата цел за јаглеродно неутрална логистика, важен дел од нашиот план. Користиме железница за најдолгите патувања за снабдување, а електрични камиони за пократките. Оваа политика ја усвоивме пред неколку години и работевме доследно на нејзино остварување. Имаме визија за јаглеродно неутрална логистика и го започнавме ова патување многу рано со воведувањето на електрични камиони. Ги претставивме првите камиони од 18 тони во Швајцарија уште во 2013 година. Направивме многу тестови, а Швајцарскиот федерален институт за технологија (ETH) во Цирих спроведе студија за нас и обезбеди еколошка и економска анализа. Имаме значително искуство зад нас и сакаме да го искористиме тоа за понатамошен напредок во електромобилноста.

 

Зошто решивте да купите 20 D Wide Z.E. возила од Renault Trucks? По тестирањето на првите 18 тони електрични камиони во 2013 година и прегледувањето на нашето искуство, пред повеќе од пет години донесовме одлука да се префрлиме на електрични камиони. Кога разговаравме со Renault Trucks, брзо сфативме дека со нив има можности и нашите планови да се префрлиме што е можно поскоро беа разбрани. Ние работиме многу тесно со Renault Trucks и разговараме многу отворено и конструктивно што не убеди дека тие се вистинскиот партнер. Понатаму, решението за финансирање предложено од Renault Trucks Financial Services ни помогна да ја донесеме нашата одлука и да го потпишеме договорот за 20 Д Широк З.Е. камиони.

Дали електричните камиони ви помагаат да постигнете конкурентска предност?  Бидејќи прашањата за животната средина станаа поважни за потрошувачот, секако е предност да се користи оваа технологија. На овој начин можеме да им покажеме на клиентите дека нашите цели не се само апстрактни на хартија, туку всушност се имплементирани. Но, нашите амбиции се враќаат порано од ова. Нашата амбиција да бидеме јаглеродни неутрални постоеше многу пред климатските демонстрации. Како бизнис, ние сме убедени дека мораме да бидеме свесни за нашите одговорности кон идните генерации и мора да направиме се што можеме за да оставиме зад себе неоштетена животна средина.

 

Дали дополнителните трошоци за електричните камиони се компензирани со економските предности за вашите компанија? Очигледно дека извршивме економска проценка на електричните камиони. И покрај сè, ние мора да бидеме подготвени да инвестираме во нова технологија, дури и ако таа првично не е поекономична од камионите што согоруваат фосилни горива. На долг рок, тоа е вистинскиот потег.

 

Што значи електричен возен парк во однос на организацијата на испорака? Нашите возачи мора да се навикнат на електрични камиони, но тие се горди што ги возат, воодушевени што Feldschlösschen презема пионерска улога и во оваа област и што тие се дел од неа. Освен тоа што возачите треба да се обучуваат на почетокот, ништо не е сменето. Сè уште секојдневно доставуваме до нашите клиенти, како што секогаш правевме.

 

Какви предности очекувате од вашата инвестиција?< /span>  Да ги достигнеме нашите цели за CO2. И дека стекнуваме повеќе искуство со оваа нова технологија.

 

Како ја гледате иднината на логистиката и електромобилноста?< /span> Комбинираните модели за железница-електромобилност, како што сега ги развивме, исто така би можеле да обезбедат модел за други бизниси во иднина.<. /span>